29 Ekim 2015 Perşembe

MÜZİK LİSTEM ;)



bir kitapzenin dünyası




      Müzik köşemden herkese Merhabalar kucak dolusu sevgiler 

Hazır beş günlük bir tatile girmişken evimizde dinlenirken açıp rahat rahat dinleyelim diye gayet kısa öz bir o kadar da hoş bir liste hazırladım size :)


                       SS501- URMAN MV (ÖZEL ALBÜM) tıkla dinle ;)
                        SS501- LOVE LİKE THİS tıkla dinle ;)
                        SS501- A SONG CALLİNG FOR YOU tıkla dinle ;)
   SS501- BECAUSE I'M STUPİD (LİVE İN JAPAN PERSONA TOUR) tıkla dinle ;)
                       NAVİ- İNCURABLE DİSEASE tıkla dinle ;)
                       SECRET LOVE- GOİNG CARZY tıkla dinle ;)
                      J-MİN- STAND UP (TO THR BRAUTİFUL YOU OST) tıkla dinle ;)
                      CEREN ÇAĞATAY- SANA AÇACAĞIM KALBİMİ tıkla dinle ;)
                      AYSHE FEAT CEM BELEVİ- KİM NE DERSE DESİN tıkla dinle ;)
                      BAHADIR SAĞLAM- KIR PAPATYASI tıkla dinle ;)




  Aşırı bir SS501 hayranı olduğum için onların şarkılarını bol bol koydum eminim ki sizde çok beğeneceksiniz:)  SS501 tanıtım yazısını ilerleyen günlerde paylaşacağım sizlerle sadece SS501 değil bir çok k-pop grubunun da tanıtım yazılarını paylaşacağım beni takipte kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfa Başına Dön