27 Şubat 2016 Cumartesi

DKBT : DÜŞLERİMİN PRENSİ - BUSE GÜMÜŞ - KISA YORUM VE ALINTILAR









''Tombul prensesin beyaz atlı prense olan aşkı.''




Herkese merhabalar yepyeni bir blog tur ile karşınızdayız;)
Biliyorsunuz ki biz üç kraliçe ( Kitap Dostunun Güncesi, Uyumsuz Psikologun Blogu, Bir Kitapzenin Dünyası) Dijital Kraliçeler Blog Tur olarak kısa zaman da çok işler başardık ve bir çok tur gerçekleştirdik. Şimdi 5. turumuzu da bitirdik maşallah ;)
5.turumuz Düşlerimin Prensi adlı kitabın turu olduk biz bu tur da çok eğlendik güzel bir vakit geçirdik ;) Önce kitabın tanıtım bültenine oradan kısa yorumuma en sonda ise alıntılara değinip yazımı sonlandıracağım ;)





Yazar: Buse GÜMÜŞ
Tür: Aşk
Yayıncı: Nemesis Yayınları
Sayfa: 512

"Gerçekleşmeyeceğini bile bile kurulan düşler, insanın canını acıtmaktan başka bir işe yaramıyor." Aşkın hiç uğramadığına ve uğramayacağına emin olduğum bir durakta beklerken, hiç ummadığım bir anda düştüm aşkın içine. Hem de hiç olmayacak bir insanla; Mert Demiroğlu'yla… Üstelik bu öyle bir düşüştü ki, sadece üç saniye sürmüştü; ne olduğunu bile anlayamamıştım. Aşkın zor olduğunu biliyordum ama söz konusu Mert ise sadece zor değil, imkânsızdı benim için aşk. O, insanların düşündüğünden daha fazlasıydı. Düşünceli, nazik ve sevecendi. Onun masmavi gözlerinin derinliklerine düştüğümde, tutunduğum yine oydu. Yine de imkânsızdı işte. Mert ve ben sadece arkadaş olabilirdik, benim kalbim her ne kadar daha fazlasını istese de… Ancak hayatın benim için daha farklı planları olduğunu bilmiyordum; benim masalım henüz yazılmamıştı. Hepsinde olduğu gibi bu masalın da bir prensese ve bir prense ihtiyacı vardı. Benim masalım da Düşlerimin Prensi'ni bulduğumda başlayacaktı."





Kitabın konusu ve kısa yorumum ; Rüya üniversiteye yeni başlamış kilolarıyla başı dertte olan tatlı bir kızcağızdır. Mert ise mükemmel bir görünüşe sahip aynı üniversitede hukuk bölümünde okuyan biridir. Rüya Mert'e yıldırım aşkıyla tutulur ama kilolu biri olduğu için kendini Mert'e yakıştıramaz hep kilolu olmanın acısını yüreğinde hisseder tatlı bir aşk yolculuğu böyle başlar ama konu bu kadarcık değil tabi ki ben kısacık bir şeyden bahsettim kitap gayet güzeldi eğlenceliydi ben sevdim severek okudum kitabı.Laf aramızda bende oldukça kilolu biri olduğum için Rüya'nın ne hissettiğini tüm yönleriyle hissetmiş yaşamış biri olarak kızcağızın durumuna üzüldüm.Güzel bir aşk romanı okumak isteyenler için okunması gereken bir kitap ;)





ALINTILAR 

* "Sonsuza dek mutlu olmanın çok da imkânsız olmadığını düşünmek, o an için çok basitti. Çünkü Mert yanımdaydı. Elimi tutuyor, kalbimin hızla çarpmasına neden oluyordu. Yaşadığımı onunla hissediyordum. Ben onunla aşkı değil, aşkın içinde yaşıyordum."

* "Bir gün Mert de, benim ona âşık olduğum gibi birine âşık olacaktı. Mert o kızı sevecekti. Üzerine titreyecekti. Ondan başkasını gözü görmeyecekti. Ona aşk dolu gözlerle bakacak, onun elini tutacak, dudaklarından öpecekti. Ona, “Seni Seviyorum,” diyecekti. Evleneceklerdi. Bir ömür boyu mutlu olacaklardı. O kız, ben olmayacaktım. Düşüncesi kalbimi yerinden söküyordu."


* "“Beni nereye getirdin?”“Bir süre burada kalacağız,” diyerek gülümsedi. Sanki havadan sudan bahsediyordu. “Sadece ikimiz. Konuşmak için bolca vaktimiz olacak böylece.”Zihnim yavaşça gerçeğe döndüğünde dehşetle sarsıldım. Bu adam beni kaçırmıştı!"

* "Aşk, sadece iki insanın birbirini sevmesi demek değildi. Bazen, sevdiğin insanın ihtiyacı olan her şey olabilmek demekti."

"Beni sevmeyecek bir adamın hayalini kurarak bir ömür geçirecek miydim yani? Belki beni fark eder, belki beni sever. Bana bir kez olsun 'gülen' değil, seven gözlerle bakar..." 


* "Mert benden birkaç metre uzakta duruyordu. Yüzü taş kesilmişti, gözlerinden yayılan öfke beni âdeta serseme çevirmişti. Onu kızdıracak ne yapmış olabilirim diye düşünürken, sırtımdan aşağı soğuk bir ürperti iniverdi."


* "Neden benim başıma gelmişti? Neden beni sevecek birini seçmemiştim âşık olmak için? Böylesi bir aşk, her zaman acı çekmekti belli ki. Kalbini kızgın ateşlere atmaktı."



* "Aşk, iki kişi arasında yaşanmadığı sürece mutluluk getirmiyordu."






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfa Başına Dön