13 Mart 2016 Pazar

ALLAHA GİDEN YOLDA BİR ADIM ATMAK / NASIL KAPANDIM










"Bir tohum nasıl kabuğunun içinde korunabiliyorsa, bir kadında ancak örtüsünün içinde korunabilir"




Selamun Aleyküm Sevgili Kardeşlerim ;)
Bu yazımda size nasıl kapandığımı  bu güzel sonuca nasıl ulaştığımı ne tür olaylarla karşılaştığımı elimden geldiğince yazmaya çalışacağım inşALLAH rabbim tüm hanım kardeşlerimize kapanmayı iman etmeyi nasip etsin.

Vaktiyle çok açık biriydim Rabbimizin yasak ettiği bir çok şeyi yaptım. İbadet etmekle neredeyse hiç uğraşmadım vaktimi hep dünya sefası için harcadım ve yaşım 25 oldu hayatımın yarısı geride bıraktım eğer ölmüş olsaydım hayatımın tamamını geri de bırakmış olacaktım elimde ise koca bir pişmanlık vardı.

İki üç ay önce bir rüya gördüm rüyamda tam ölecekken yalvarıyordum rabbime bir şans istiyordum ALLAHIM böyle çıkamam karşına bir şans ver sana layık kul olayım diye yalvarırken birden o ölüm anı geri çekiliyor ve ben hayatta kalıyordum. Sabah uyanınca sadece bir rüya diyip devam ettim hayatıma ama bu rüyalarım günlerce devam edince oturup vicdanımı imanımı yokladım ben kimim neden dünyaya gönderildim görevim ne ve nereye döneceğim gibi sorular sordum kendime düşündüm araştırdım ve aklımı kurcalayan sorularıma yanıt buldum.

Ben Yüce Rabbimizin mükemmel bir şekilde yarattığı türlü nimetlerle donattığı bir kuldum
Dünyaya gönderiliş sebebim Rabbimize itaat etmek onun emrettiği gibi ona kulluk vazifemizi yerine getirmektir.
Dönüş yalnızca ALLAH'a dır.

İmanımı sorguladığım da anladım ki ben sadece sözde müslümanmışım. ALLAH'ı hiç tanıyamamışım onun kudretini göremeden yaşamış ettiğim duaları bile sadece menfaatim için yapmışım.

Bu gerçeklerle yüzleşmek benim için çok zor oldu bu zamana kadar neler kaybettiğimi nasıl amaçsızca bomboş yaşadığımı zamanımı böyle zerre kadar değeri olmayan işlerle boşa harcadığımı anlamak beni çok üzdü.

Oysa Rahman ve Rahim olan ALLAH kudretini merhametini nurunu her şey de göstermişti bizlere.
Bir meyvenin çekirdeğine gizlemişti koca bir ağacı gökyüzüne asılı bırakmıştı koca koca gezegenleri bulutları bir atomun bir atomla çarpışması bir bomba etkisi yaratacakken milyonlarca atomu vücüdumuza koyup hiç birinin bir birine çarpmadan görevlerini yerine getirmesini sağlamıştı. Bunları kim yapabilirdi ki böyle mükemmel böyle eşsiz bir şekilde. Rabbimizden başka hiçbir kuvvet yapamazdı bunları. İşte bunları düşündükçe etrafıma bakıp yaratılan her şeyi gördükçe Kuran-ı Kerimi okuyup anladıkça YA RABBİ SEN NE KADAR MÜKEMMELSİN TÜM EVRENDE HER ŞEYİN DÜZENİNİ HİÇ AKSATMADAN UNUTMADAN YERLİ YERİNE KOYUYORSUN  NE KADAR KUDRET SAHİBİSİN NE KADAR MERHAMETLİSİN Kİ SANA İNANMAYANA BİLE RIZKINI VERİYORSUN ELHAMDÜLİLLAH dedim.

Böylelikle kapanmaya karar verip kapandım ama modern bir şekilde değil islami bir şekilde Rabbimin emrettiği gibi.Namaza başladım Kuran-ı Kerimi okumaya başladım Risaleyi Nur sohbetleri dinlemeye başladım.
Elhamdülillah hayatım öyle bir değişti ki öyle bir gül bahçesine dönüştü ki Rabbim herkese nasip etsin İNŞALLAH.

Bir başka yazım da ise Namaz kılmaya başladıktan sonra vücudum da ve hayatım da oluşan değişiklikleri yazacağım hepiniz Rabbime emanet olsun Rabbim yar ve yardımcınız olsun ;)


"Ey Peygamber! Hanımlarına, kızlarına ve müminlerin hanımlarına söyle, dışarı çıkarken üstlerine cilbablarını alsınlar. Bu, onların tanınmasını ve bundan dolayı incitilmemelerini sağlar. Allah, Gafûrdur, Rahîmdir." (Ahzab, 33/59).

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Ne mutlu size... Allah daim etsin.

    YanıtlaSil
  2. Doğru yol inanin bu kapaninca insan kendini daha bir korunakli hissetiyor

    YanıtlaSil
  3. Maaşallah,sübuhanallah.ÇOK etkilendim,hayırlı geceler inş.İnanın sadece rüyamız farklı arkadaşım bende yeni kapandım.Rabbim muvaffak olmayı nasip etsin.Hayırlı vesileler ile herkese nasip etsin inş.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Sayfa Başına Dön