14 Ocak 2016 Perşembe

BEDEN BENDE BİR BAVUL / FERHAT KAZANCI








BELKİ DE BİRBİRİMİZDE HEP YARIM KALMALIYDIK...












   Yazar:Ferhat Kazancı
   Tür: Deneme
                                                           Yayıncı: Foo Yayınları                                                                      Sayfa: 176


Aşka aşık bir ruh. Yaşadıkları, hayal ettikleri ve özledikleriyle güçlü bir kalem: Ferhat Kazancı.

Yoğun, özgün, incelikli bir kitap: Beden Bende Bir Bavul.

Samimi, sadık ve umut verici bu sese kulak verin.

Ferhat Kazancı'nın aşka ve incelikli hallere dair söyleyecek çok sözü var.





Ferhat bey bir söyleşisinde  ''Kitabımın içinde erkek dili, kadın dili yok…İçinde cinsiyetsiz aşk var, ilişkiler ve her insanın ruh hali var.'' diyerek bize kelimeleri bir cümleye  nasıl güzel yerleştirdiğini göstermemiş mi?
Ne kadar içten ne kadar sade bir halde dokunmuyormu yüreğimize?
Evet itiraf etmeliyim ki Ferhat beyin kelimelerine hayran kaldım Beden Bende Bir Bavul Ferhat beyin ilk kitabı aynı zaman da benim de ferhat beyle tanışmamı sağlayan ilk kitap.
Kitabın kapağından bahsetmek istiyorum biraz tasarımı Motto Visual Solutions'a ait.Kapakta yer alan kişi ise Ferhat bey. Kapağın tasarımını çok beğendim bence kitaba çok uygun bir kapak olmuş sayfaları kaliteli ve iç düzeni dizgileri gayet yerindeydi herhangi bir anlatım bozukluğuna yada yazım yanlışına rastlamadım.
Kitabın içeriği deneme tarzı ancak derin duygular yaşatıyor okurken ben çok beğendim bu tarz seviyorsanız tavsiye ederim ;)


SIRA ALINTILARDA ;)



"Elinden kayıp gidene çaba sarf etmişsen, bırak artık gitsin... Sana ait değilmiş. Sana ödünç gelmiş... Belki de gerçekten sevmiş ama artık gitmek istemiş..."

"Dilimin ucunda biriktirdiklerim kalbime ağır gelmeye başladığında, sessiz kalmak yerine çığlık atmayı istedim. Geç mi kaldım... Yoksa ben hep yalnızdım da çevremdekileri beni duyabilecek varlıklardan mı saydım."
"Sensizlik ile eşdeğer tek gerçek. Bensizlik.
Sen yoksun ya...
Bu yüzden birlikte yok olduk."

"Dön bana diyebilecek kadar sevmek yürek işidir artık. Kırılan kalp öyle büyük bir hasarla ellerine teslim ediliyor ki, o yıpranan kalbine acır hale gelirsin ve sen tekrar dön bana diyemezsin. Ne istediğini bilmeden kendi içine gizlenirsin. Aslında kendine anlatabileceğin şeylerden bile korkar dilin... Dilin susar, kalbin susar, her şeye rağmen ona duyduğun aşk susar. Sen kazandığını sanırsın... BEN susarım."









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfa Başına Dön