14 Ocak 2016 Perşembe

KİMLİĞİMDEKİ KİR AŞK / FERHAT KAZANCI






   Yazar:Ferhat Kazancı
   Tür: Deneme
                                                            Yayıncı: Foo Yayınları                                                                      Sayfa: 200




Beden Bende Bir Bavul'da güçlü duyguları, şaşırtıcı bir dille kaleme alan Ferhat Kazancı bir kez daha aşka, duyarlılıklara, inceliklere dair bir masal anlatıyor.

Duyguların gücüne dilin gücüyle karşı koyuyor ve aşkı benliğimize bir leke olarak düşürüyor.

Kimliği aşan aşkı, kirlerden koruyan saf duyguları sorguluyor.

Dostluğun, sevginin, ayrılık ve birleşmenin mucizesini kağıda döküyor.

Yorgun kalplere, aşkla ayaklananlara, kimliğine aşk yazanlara... Kimliğimdeki Kir Aşk. 

Hangimiz kaçabildik ki O'ndan? 
Hangimiz masum çıkabildik ki aşktan? 

Ferhat Kazancı yanıtı denemeleri, aforizmaları ve öyküleriyle arıyor.

Ben ağlarken birden yağmur başladı...
Aslına bakarsan, istesem yağmurla kapışırdım...
Her şeye rağmen kendim için, 
son anda yağmura yenilmeyi seçtim.







Bir cümle düşünün okuduğunuzda sizi anlatan bir sayfa düşünün içinde sizin gibi sadelikle oluşturulan ve bir kitap düşünün her kelimesi buram buram hasret kokan iste Kimliğimdeki Kir Aşk kitabı da böyle okuduğunuzda sizi süslü kelimeleriyle değil saflığı sadeliği derinliği ile karşılayacak.Bir sayfada kendinizi bulup diğer sayfa da başka duygulara teslim olacaksınız,
Ferhat beyin ikinci kitabı olan Kimliğimdeki Kir Aşk yine büyük bir ses getirdi yazılarıyla ve Beden Bende Bir Bavul adlı ilk kitabıyla milyonlarca hayranı olan Ferhat beyin sosyal medyada da çok sayıda takipçisi var.
İlk kitabında olduğu gibi yine kapak tasarımı mükemmel olmuş ilk kapak tasarımı Motto ya aitken ikinci tasarımı Onur Sözeri üstlenmiştir.Ben Ferhat beyin ilk kitabını da çok beğenmiştim aynı şekilde ikinci kitabı da çok güzeldi.Herhangi bir yazım yanlışı yada dizgi hatasına rastlamadım.Bu tarz seviyorsanız beğenerek okuyacağınıza eminim ;)
Beden Bende Bir Bavul kitabının yorumu için tıktık ;)




SIRA ALINTILARDA ;)


*Ruhumu bedende tutmanın yolu, nefes alıp vermek değil.

*Ben kendimi çok iyi tanıyorum
 Sus dersem asla konuşmaz içim

*Pamuk ipliği yakışır mı?
 AŞK'a...

*Bizim için acele etmek CİNAYET olur.

*Düşünme beni
 Geç git öyle işte benden.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfa Başına Dön