28 Ocak 2016 Perşembe

SENİ YİNE SEVERDİM / DİDEM MORALIOĞLU







Üzerime Geçmişimin Sindiği Her Şeyi Terk Ediyorum İçimden...







Kışın çetin geçtiği yıllarca kar yağmayan bir şehri bile kar hakimiyeti altına aldığı şu günlerde hastalıklar kol gezer oldu. Oğlum da ağır bir bronşit geçiriyor ne yazık ki.Günlerdir iğne serum buhar derken minicik bedeni iyice halsizleşti Rabbim hem oğluma hemde tüm hastalara şifa versin inşALLAH. Bugün romantik komedi tadında bir kitabın yorumunu okuyacaksınız. Her zaman ki gibi önce tanıtım bültenine oradan da yorumuma geçelim ;)




Yazar: Didem Moralıoğlu
   Tür: Anlatı
                                                     Yayıncı: Destek Yayınları                                                   Sayfa: 200



Kadınlar; Hiçbir erkeğin cesaret edemeyeceği kadar âşık olurlar… Karşı koymaya çalıştıkça ya da direndikçe daha da büyük bir muhtaçlık duygusuyla sarılıyorum Bora’ya. İşin açıkçası ve dürüstçesi ona muhtacım ben. Varlığına, güler yüzüne, şakalarına, kalbimi yerinden oynatan heyecanına, hatta dengesizliklerine, muzırlığına, güvenilmezliğine bile ihtiyacım var. Hata bile olsa, hayatımın en bana ait olan hatası o… Kendi seçtiğim ve içine bile isteye düştüğüm bir karanlık kuyu. Cehennem bile olsa kendi özgür irademle razı olduğum bir yangın o... Ne mecburiyetten, ne baskıdan ne de mevcut koşullardan dolayı içine çekildiğim bir kader değil Bora’yla ilgili hislerim. O benim seçimim, benim düşüm, benim gerçeğim… Kimseden izin istemediğim, kimsenin onayına ihtiyaç duymadığım özgürlüğüm… O benim kanatlarım… İlk fırtınada kırılacak ve beni sonsuz bir mutsuzluğa terk edecek bile olsa bedeline razı olduğum bir mucize… Onunla âciz değilim… Belki suçluyum ama değersiz değilim…









Kitap hakkındaki yorumuma gelince; Pelin anı yaşamayı seven sosyal bir kızdır.Bu hali babasının hiç hoşuna gitmediği için onu biran önce evlendirmek ister ve Pelinden 10 yaş büyük Pelin'in yaşantısından çok farklı bir yaşantısı olan disiplinli farklı bir karaktere sahip olan Taner ile evlendirir.Bu evlilikten Pelin hiç memnun değildir yıllar geçmesine rağmen sevememiştir Taner'i artık aralarında ne sevgi ne saygı nede bir yakınlık vardır. Aynı evi paylaşan iki yabancıya bürünmüşlerdir.Hal böyle olunca Pelinde kendini işe verir güzel bir terfi alır farklı şirketlerden güzel teklifler alır bu onu daha çok çalışmaya iter. Taaa ki kalbi yeni iş yerindeki arkadaşı Bora için çarpmaya başlayana kadar.Pelin bu aşk üçgeninden kurtulabilecek mi ? Taneri terk edip Bora ile mutlu bir hayat mı yaşayacak? Yoksa Taner buna asla izin vermeyecek mi? Bunların cevabını kitabı bitince bulacaksınız .Eğlenceli ve güzel bir kitaptı okurken hiç sıkılmadım kısa sürede bitirdim yazarımızın eline sağlık güzel ve lezzetli bir kitap sunmuş bizlere umarım daha nice kitaplarını da okuruz ;)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfa Başına Dön